Edelweiss, alături de bloggeri în promovarea cauzelor sociale

27 Iulie 2013
Fundaţia Edelweiss a sprijinit cea de-a doua ediţie a forumului reprezentanţilor social media, “Cuptorul Blogosferic”. În cadrul evenimentului a avut loc o competiţie de proiecte sociale, iar Edelweiss a premiat ideea câştigătoare.
Edelweiss, alături de bloggeri în promovarea cauzelor sociale
Fundaţia Edelweiss a sprijinit cea de-a doua ediţie a forumului reprezentanţilor social media, “Cuptorul Blogosferic”. În cadrul evenimentului a avut loc o competiţie de proiecte sociale, iar Edelweiss a premiat ideea câştigătoare.

Scopul forumului a fost acela de a-i implica pe bloggeri în soluţionarea unor cauze sociale din Republica Moldova. În perioada 26-27 iulie, toţi bloggerii doritori au participat la forum şi împreună au identificat o serie de cauze sociale care urmează să fie promovate intensiv pe reţelele de socializare şi pe web.

Proiectul câştigător a fost ”Promovarea şi comunicarea ideii despre legea 2%”. Prin acest proiect, bloggerii îşi asumă să ducă o campanie de informare şi promovare cu privire la donarea a 2% din impozitul pe venit către organizaţiile nonguvernamentale. Echipa câştigătoare, formată din bloggerii Nicolae Apostu, Ana Gorea şi Natalia Munteanu, au primit un premiu în valoare de 5000 MDL din partea Fundaţiei Edelweiss.

Printre proiectele sociale propuse de celelalte echipe s-au mai aflat ”Păstrarea locurilor publice curate de cojile de seminţe”, ”Vopsirea urnelor din parcul Valea Trandafirilor pentru a le face mai vizibile” şi „Amenajarea scuarului teatrului Cehov” – idee care s-a plasat pe locul al doilea.